Πρόσκληση σε εθελοντική δράση, απευθύνει ο Πρόεδρος της Κοινότητάς μας, κύριος Παντελής Τουλάτος.
Ειδικότερα, το Σάββατο 27 Ιουνίου και την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 08:30 με αφετηρία το Κοινοτικό Γραφείο του χωριού μας, θα πραγματοποιηθεί ασβέστωμα σε δρόμους, λιθιές και κοινόχρηστους χώρους. Την πρωτοβουλία υποστηρίζει και φέτος ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πουλάτων «Το Αγκαλάκι», μέλη του οποίου θα συμμετέχουν στη δράση.
Ελπίζουμε πως η πρωτοβουλία θα βρει ανταπόκριση, καθώς ο εθελοντισμός αποτελεί ανιδιοτελή προσφορά που συμβάλλει στη συνολική ευημερία μίας κοινωνίας. Πολλώ δε μάλλον μίας μικρής, όπως είναι τα Πουλάτα.
Παίρνουμε λοιπόν, τα γάντια, τις βούρτσες και τους κουβάδες μας και όλοι μαζί ομορφαίνουμε το χωριό μας!
Πηγή: poulatakefalonias.gr
